Rabu, 19 Jun 2013

soalan popular di abad ini

Si A : Ko bila nak kawen?? Umor dah nk dkt 30 dh kut
Aku : Aku??hmmm... (diam)


Ni adalah jawapan yang bermain2 di dalam minda aku.Hahahaha

a. Suka hati aku lah nak kawen bila..ko sebok pesal
b. Apsal..ko nak kawen ngan aku ke?
c. Yelah2, esok aku kawen..Puas hati?
d. Blm ada rejeki (tunduk malu)
e. Ala..rileks la..Blm lg 30..aku nk fokus kerjaya dulu..Lgpn aku xdesperate lg..Puii
f. Kang aku dh kawen, sok lusa ko tanya pasal anak pulak!! So xde makna nye aku nk jawab soklan ko tuh.Buang karen je.
g. Aku bujeng ni ada kacau ko ke?


Huargghhh tensen.Mulut kambing xboleh nk tutup, inikan lg mulut manusia. Gila Saiko okeh.Korang igt sng ke nak jagi pompuan?Nak2 time umo camni lom kawen lg..Huhu nampak benor tak laku.Ye nokk..mak xlaku..Sbb mak xgojes mcm korang


Setakat ni aku nk tak nk kne jugak jawab soklan ni.Dh 3 tahun aku menjawab.Korang xpenat ke tnya soklan ni. BOSAN HOKEY..


And untuk pengetahuan korang..selagi aku xcakap aku nk kawen..so selagi tu aku xkan kawen ok..So paham2 la sendiri ok..Jgn byk bunyikkk.Kang xpepasal ada org makan simen



Tiada ulasan:

Catat Ulasan